1.
Спілкування з підлітком варто будувати на основі
співпраці, визнання його особистості, дорослості, руйнуючи вікові бар’єри.
2.
Дорослий для підлітка має бути авторитетом та цікавою
людиною, передаючи у спілкуванні особисту зацікавленість, доброзичливість, щире
бажання допомагати одне одному.
3.
Варто розуміти і враховувати у процесі взаємодії вікові
особливості підлітків, їхні потреби, мотиви, пріоритети, розуміти внутрішній
стан та ситуативність настрою.
4.
Особливий акцент потрібно робити на тому, що підлітку
цікаве спілкування з ровесниками, тому і певні види діяльності він краще може
виконати у компанії однодумців – однокласників або друзів.
5.
При виконанні певних завдань потрібна чіткість, послідовність
і вимогливість дорослого.
6.
Оцінюючи результати роботи підлітка, краще робити акцент
на позитиві, на тому, що вдалося, і важливості роботи (або проявів
самостійності, відповідальності самого підлітка).
7.
Оскільки в цей період відбувається активне переосмислення
цінностей, важливо залучати дітей до заходів, які сприяють цьому процесу:
волонтерська діяльність, догляд за меншими дітьми, слабкими людьми,
підкреслюючи важливість підлітка.
Немає коментарів:
Дописати коментар